Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011


Το βιβλιοπωλείο ΙΑΝΟΣ έχει καταγραφεί στη συνείδησή μου ως το «μαιευτήριο» των τελευταίων πονημάτων. Σ’ αυτό τον φιλόξενο χώρο έρχονται στον κόσμο τα «πνευματικά μωρά μου». Έτσι κι εχθές, ανάμεσα σε φίλους και πιστούς αναγνώστες παρουσιάστηκε το νέο βιβλίο μου «ΤΑ ΡΟΔΑ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ».
Δύσκολες εποχές, δύσκολες οι συνθήκες και η πρόσβαση στο κέντρο της Αθήνας, δύσκολη η ψυχολογία μας, πλημμυρισμένη δυσάρεστα συναισθήματα, μα παρόλα αυτά χθες το βράδυ λίγο χώρο η συγκίνηση στις ψυχές μας και μπορέσαμε να συμμετέχουμε σε τούτη τη γιορτή της γέννησης ενός ακόμη βιβλίου.
Στο πλευρό μου είχα την τιμή να βρίσκονται η πολυαγαπημένη και καταξιωμένη συγγραφέας και φίλη Ελένη Τσαμαδού και ο βραβευμένος συγγραφέας και καθηγητής Πανεπιστημίου Δημήτρης Μπουραντάς οι οποίοι με συγκίνησαν με την διεισδυτική ματιά τους στο βιβλίο μου.
Επίσης, δίπλα μου οι λατρευτοί ηθοποιοί Ζαχαρούλα Οικονόμου και Αυγουστίνος Ρεμούνδος που έντυσαν με τις εκφραστικές φωνές τους τις λέξεις μου.
Ο εκδότης μου κ. Θάνος Ψυχογιός, κοντά μου και σ’αυτή την λογοτεχνική απόπειρα αποδεικνύοντας πως η πορεία των βιβλίων των εκδόσεων ΨΥΧΟΓΙΟΣ είναι αλληλένδετη με τη στήριξη και την φροντίδα που προσφέρει ο ίδιος και τα στελέχη του εκδοτικού του οίκου στους συγγραφείς του.
Δεν θα μπορούσα να μην αναφέρω τις παριστάμενες Ελισάβετ Σπαντιδάκη (τμήμα δημοσίων σχέσεων), Κλειώ Ζαχαριάδη (υπεύθυνη management) και Ευγενία Σουγλατζή (υπεύθυνη πωλήσεων) οι οποίες δρώντας πίσω από τα φώτα, ενεργούν πριν από μένα για μένα, φροντίζοντας για κάθε λεπτομέρεια.
Στη συντροφιά μας βρίσκονταν επίσης αγαπημένοι συγγραφείς και φίλοι: Κώστια και Μάνος Κοντολέων, Τηλέμαχος Κώτσιας, Άρης Σφακιανάκης, Πένυ Παπαδάκη, Mαρία Χανιώτου, Τέσυ Μπάιλα.
Στην Τέσυ Μπάιλα θα σταθώ ξεχωριστά για έναν επιπλέον λόγο καθώς είναι πάντα στο πλευρό μου τα τελευταία χρόνια και με το ιδιαίτερο ταλέντο που διαθέτει στη φωτογραφία απαθανατίζει τις στιγμές της χαράς και της συγκίνησης και επιμελήθηκε το ένα εκ των τριών βίντεο που προβλήθηκαν στην παρουσίαση αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά την αγάπη της στο πρόσωπό μου αλλά και το καλλιτεχνικό της ταλέντο.
Τέλος, θα ήταν ατόπημα να μην αναφερθώ στη μεγάλη προσφορά γνωστική και ηθική που μου προσφέρει πάντα η επιμελήτριά μου Άννα Καζούρη.
Τα ΡΟΔΑ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ έχουν πάρει πλέον το δρόμο τους.
Νιώθω ευτυχής επειδή ένα ακόμη λογοτεχνικό μου όραμα υλοποιήθηκε και πήρε το δρόμο του χάρη σε όλους εσάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: