Σάββατο 16 Απριλίου 2011

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟΚΑΦΕ ΕΝΑΣΤΡΩΝ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ "ΟΙ ΕΡΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ"









Ήταν μια συγκινητική βραδιά। Έχοντας στο πλευρό μου πολλούς φίλους, ομοτέχνους και μη, και ταυτόχρονα τρεις εξαίρετες και καταξιωμένες κυρίες, την Εριφύλη Μαρωνίτη, δημοσιογράφο και βιβλιοκριτικό, την Ελένη Γκίκα, συγγραφέα και βιβλιοκριτικό και την Αθηνά Χατζή, συγγραφέα και ακαδημαϊκό, δεν μπορούσα παρά να αισθάνομαι ασφαλής επειδή η παρουσίαση του βιβλίου μου βρισκόταν σε καλά χέρια, καθώς και οι τρεις τους έχουν μεράκι με τη γραφή και ξέρουν να διακρίνουν την αγωνία των "εραστών" του γραπτού λόγου। Αρκετοί ομότεχνοι ήταν παρόντες σ' αυτή τη γιορτή του πρώτου εκδοθέντος δοκιμίου μου ενθαρρύνοντας αυτή μου την προσπάθεια: η Ελένη Τσαμαδού, η Λένα Μαντά, η Πένυ Παπαδάκη, η Νοέλ Μπάξερ, ο Άρης Σφακιανάκης, η Τέσυ Μπάιλα, η Αναστασία Καλλιοντζή, ο Μιχάλης Σπέγγος। Μαζί μας ακόμη ο δημοσιογράφος και διοικητικός διευθυντής στο ΒΗΜΑ FM, Νίκος Θρασυβούλου ο οποίος υπέβαλε ενδιαφέρουσες ερωτήσεις που προώθησαν τον διάλογο। Η συγκίνησή μου είναι τόση για το συγκεκριμένο βιβλίο που το μόνο που μπορώ να αρθρώσω είναι η λέξη ευχαριστώ। Ευχαριστώ για τους παρευρισκομένους, Ευχαριστώ την Ελισάβετ Σπαντιδάκη από τις εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ που μοιράστηκε αυτές τις στιγμές μαζί μου, Ευχαριστώ την Ελένη Γκίκα, την Αθηνά Χατζή και την Εριφύλη Μαρωνίτη για την εμπεριστατωμένη προσέγγιση του βιβλίου μου, Ευχαριστώ την επιμελήτριά μου Άννα Καζούρη που για άλλη μια φορά λειτούργησε με την αφοσίωση και τη στήριξη που πάντοτε μου προσφέρει, και Ευχαριστώ κατεξοχήν τον εκδότη μου που αγκάλιασε και αυτή μου την προσπάθεια।



ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

2 σχόλια:

Maria Tzirita είπε...

Πασχαλία μου, δυστυχώς τα ωράρια εργασίας μου με κράτησαν μακριά από την όμορφη παρέα σας... Το βιβλίο σου θα το διαβάσω οπωσδήποτε, γιατί είμαι κι εγώ μια από τους εραστές της γραφής άλλωστε! Άκουσα τα καλύτερα από τη Λένα, καθώς και τις εντυπώσεις της από τη βραδιά κι έτσι ήταν σα να ήμουν εκεί. Μπράβο σου γι αυτό το εγχείρημα κι εύχομαι να ταξιδέψει πολύ μακριά, στις καρδιές όλων όσοι το έχουν ανάγκη.... Να είσαι πάντα καλά, πάντα δημιουργική και να περάσεις όμορφα τις μέρες που έρχονται. Καλό Πάσχα!

Πασχαλία Τραυλού είπε...

Μαρία μου, σ' ευχαριστώ από ψυχής. Είναι γεγονός ότι αυτό το βιβλίο γεννήθηκε με πόνο και περίσκεψη.Έίναι μια κατάθεση εκ βαθέων και χαίρομαι που εκδόθηκε. ΣΟΥ εύχομαι και σένα τα καλύτερα και καλή Ανάσταση!